استراکچر یا پایه پنل خورشیدی تکسا مدل SP

قدرت، انعطاف‌پذیری و زیبایی در خدمت انرژی خورشیدی

راه‌حلی ایده‌آل برای نصب پنل‌های خورشیدی روی سطوح عمودی استراکچر خورشیدی یا پایه پنل خورشیدی تکسا مدل SP یک سیستم نصب پنل خورشیدی نوآورانه است که به طور خاص برای نصب پنل‌های خورشیدی روی سطوح عمودی مانند ستون‌های روشنایی، دکل‌های ارتباطی، و دیوارهای ساختمان طراحی شده است. این سیستم با ارائه مزایای متعددی، از جمله پایداری، قابلیت تنظیم و ظاهری زیبا، به عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای طیف وسیعی از کاربردها محسوب می‌شود:

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل SP از نمای بالا

این ویژگی، پایه پنل خورشیدی تکسا مدل SP را به یک انتخاب بی‌نظیر برای نصب پنل‌های خورشیدی در پروژه‌های متنوع تبدیل می‌کند.

استفاده از پل‌های افقی دوقلو در اتصال سازه به ستون، ثبات و پایداری استراکچر را در برابر وزش بادهای شدید تضمین می‌کند.

طراحی این محصول به گونه‌ای است که امکان نصب پنل‌های خورشیدی در ابعاد و اشکال مختلف را بدون نیاز به سفارش سازه‌های مجزا فراهم می‌کند.

با خرید تعداد محدودی از پایه پنل خورشیدی تکسا مدل SP، می‌توانید از آن در پروژه‌های مختلف با پنل‌های خورشیدی و دکل‌های روشنایی در ابعاد گوناگون استفاده کنید.

این محصول در دو نوع پوشش گالوانیزه گرم عمقی مطابق استاندارد ASTM A123 و گالوانیزه گرم شرکتی تولید می‌شود که مقاومت آن را در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی افزایش می‌دهد.

به لطف طراحی ساده و قطعات پیش‌ساخته، نصب پایه پنل خورشیدی تکسا مدل SP به سرعت و به آسانی انجام می‌شود.

این محصول با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که ارائه می‌دهد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

با توجه به نیاز و شرایط کارفرما، امکان سفارشی‌سازی استراکچر خورشیدی ستونی تکسا مدل SP نیز وجود دارد.

استفاده از این محصول در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس برای تأمین برق روشنایی و سایر تجهیزات، ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

نصب پنل‌های خورشیدی روی سایبان پارکینگ‌ها با استفاده از استراکچر خورشیدی ستونی تکسا مدل SP، علاوه بر تأمین برق مورد نیاز، فضایی سایه‌دار را برای خودروها فراهم می‌کند.

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل SP از نمای بالا

استفاده از این محصول در مزارع کشاورزی برای تأمین برق چاه‌های آب، پمپ‌ها و سایر تجهیزات، به کشاورزان در صرفه‌جویی در هزینه‌های برق کمک می‌کند.

نصب پنل‌های خورشیدی روی بیلبوردهای تبلیغاتی با استفاده از استراکچر خورشیدی ستونی تکسا مدل SP، علاوه بر تأمین برق مورد نیاز، جلوه‌ای زیبا و مدرن به بیلبوردها می‌بخشد.

استفاده از این محصول روی برج‌های دوربین برای تأمین برق دوربین‌ها، به افزایش امنیت و پایداری سیستم‌های نظارتی کمک می‌کند.

لوگوی تکس نوشته تکسا

تیم مهندسی تکسا رسام کاسپین

هر آنچه در مقالات تکسا می‌خوانید، حاصل یک عمر کوشش تیمی است، کوششی در جهت درست ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. امیدواریم تلاش های مجموعه‌ی ما مورد رضایت شما باشد.

پیشنهاد میکنم این مقالات هم بخوانید!

ساعت کاری مجموعه : 8 صبح الی 5 بعدظهر

با ما تماس بگیرید : 09913900640