فرایند خرید تضمینی برق نیروگاه های خورشیدی کوچک

انرژی-خورشیدی-تکسا-استراکچر-خورشیدی

فرایند خرید تضمینی برق:

بر اساس ماده ۱۳۳ برنامه پنجم توسعه و قانون دائمی اصلاح الگوی مصرف انرژی، وزارت نیرو موظف به عقد قرارداد بلندمدت خرید تضمینی از تولیدکنندگان غیر دولتی برق از انرژی های تجدیدپذیر است که قیمت و شرایط فرایند خرید تضمینی برق با پیشنهاد وزارت نیرو و تصویب هیات وزیران، تعیین و منابع مالی مورد نیاز از محل ارزش سوخت صرفه جویی شده و منابع حاصل از عدم تولید آلاینده تامین می شود.

بر اساس ماده ۵ قانون حمایت از صنعت برق کشور، وزارت نیرو موظف است در لایحه بودجه علاوه بر دریافت بهای برق به ازای هر کیلو وات ساعت برق فروخته شده، مبلغ (۳۰ ریال در سال ۱۳۹۵ و ۵۰ ریال در سال ۱۳۹۶) به عنوان عوارض برق در قبوض مربوطه درج و از مشترکان برق وجوه حاصله به حساب خاصی نزد خزانه داری کل کشور واریز می شود.

درآمد حاصله صرفا بابت حمایت از توسعه و نگهداری شبکه های برق روستایی و تولید برق تجدیدپذیر و پاک توسط شرکت توانیر مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت مشاهده متن کامل این دستورالعمل اینجا کلیک کنید.

 

[blog_carousel heading=”آخرین نوشته ها” heading_icon=”icon-docs” item_width=”2″ crop=”true” display_excerpts=”true” style=”plain_carousel” list_orderby=”date” list_order=”DESC” max_item=”20″ categories=”” ids=”” limit_chars=””]

 

[wcproduct_carousel heading=”” heading_icon=”” item_width=”3″ style=”plain_carousel” list_orderby=”date” list_order=”DESC” max_item=”100″ categories=”استراکچرهای-خورشیدی” ids=””]

 

شرکت مهندسی تکسا، طراح و تولید کننده انواع استراکچرهای خورشیدی و سازه های فلزی

برای مشاهده قیمت و نحوه ی فروش استراکچرهای خورشیدی تکسا با ما تماس بگیرید.

 

لوگوی تکس نوشته تکسا

تیم مهندسی تکسا رسام کاسپین

هر آنچه در مقالات تکسا می‌خوانید، حاصل یک عمر کوشش تیمی است، کوششی در جهت درست ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. امیدواریم تلاش های مجموعه‌ی ما مورد رضایت شما باشد.

پیشنهاد میکنم این مقالات هم بخوانید!

ساعت کاری مجموعه : 8 صبح الی 5 بعدظهر

با ما تماس بگیرید : 09913900640