نصب نسل دوم چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا در کاشان

چراغ-راهنمایی-و-رانندگی-تکسا

نصب نسل دوم چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا در میدان امام حسین شهرستان کاشان با موفقیت انجام شد.

چراغ-راهنمایی-و-رانندگی-تکسا
چراغ-راهنمایی-و-رانندگی-تکسا

 

 به گزارش مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری کاشان محمد مسعود چایچی با بیان اینکه نصب چراغ جدید راهنمایی رانندگی و اجرای سیستم هوشمند سازی در میدان امام حسین(ع) صورت گرفته است، اظهار کرد: ایده و طرح اولیه این چراغ ها و پایه چراغ های جدید توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک با مطالعه مدل های مشابه خارجی به تیمی از جوانان خلاق و مبتکر کاشانی در یکی از شرکت های دانش بنیان و دانشگاهی سپرده شد.

وی تصریح کرد: چراغ های هوشمند میدان امام حسین(ع) دارای ۳ مدل چراغ هستند که شامل چراغ های اصلی ،چراغ پایه کوتاه عابر وچراغ پایه کوتاه داخل میدان می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با بیان اینکه اجرای پایه چراغ های جدید FANTASTIC  در میدان امام حسین(ع) و همچنین اجرای سیستم هوشمند سازی KAST با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال صورت گرفته است، گفت: هدف از اجرای این هوشمندسازی، کاهش بار ترافیکی و هماهنگی بین چهار راه ها و تقاطع های هوشمند است که در نتیجه موجب کاهش زمان توقف پشت چراغ قرمز می شود.

چایچی افزود: در ادامه این پروژه در ۶ تقاطع هسته مرکزی نیز نصب این چراغ های جدید و همچنین اجرای هوشمند سازی انجام خواهد شد.

 

چراغ راهنمایی و رانندگی تکسا
چراغ راهنمایی و رانندگی تکسا

 

وی بااشاره به اینکه این پایه چراغ های راهنمایی و رانندگی بسیار شکیل و زیبا است و به عنوان یکی از المان های شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک بسیار چشم نواز است، بیان کرد: گروه مهندسی نصب چراغ های هوشمند تکسا طی چند ماه تلاش، مراحل طراحی، تحلیل و محاسبه و ساخت را انجام داده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان گفت: در این دستگاه بر اساس پیش بینی از شرایط و حجم ترافیک در طول یک شبانه روز زمان بندی های مناسب برای هر مسیر از قبل به حافظه دستگاه وارد می شود.

چایچی افزود: نوع پایه چراغ ها دارای رنگ الکترواستاتیک و مقاوم در مقابل گرما و سرما و نور و منطبق با سیستم کنترل هوشمند و با قابلیت نصب دوربین های کنترل ترافیک است.

چراغ های راهنمایی و رانندگی تکسا
چراغ-راهنمایی-و-رانندگی-تکسا

به گفته وی اجرای پروژه مذکور همزمان با هوشمند سازی تقاطع های هسته مرکزی شهر کاشان انجام می شود که سامانه‌ای بومی با نام  KAST بوده و دارای مزیت های بسیار مهمی نسبت به سامانه مشابه تولید خارجی دارد.

 

 [space_box id=”30″ height=””]

[wcproduct_carousel heading=”” heading_icon=”” item_width=”2″ style=”plain_carousel” list_orderby=”date” list_order=”DESC” max_item=”100″ categories=”چراغ-های-راهنمایی-رانندگی” ids=””]
 [space_box id=”30″ height=””]

شرکت مهندسی تکسا، طراح و تولید کننده انواع چراغ های راهنمایی و رانندگی مدرن و سازه های فلزی

برای مشاهده قیمت و نحوه ی فروش چراغ های راهنمایی و رانندگی تکسا با ما تماس بگیرید.

[blog_carousel heading=”آخرین نوشته ها” heading_icon=”icon-docs” item_width=”2″ crop=”true” display_excerpts=”true” style=”plain_carousel” list_orderby=”date” list_order=”DESC” max_item=”20″ categories=”” ids=”” limit_chars=””]
لوگوی تکس نوشته تکسا

تیم مهندسی تکسا رسام کاسپین

هر آنچه در مقالات تکسا می‌خوانید، حاصل یک عمر کوشش تیمی است، کوششی در جهت درست ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. امیدواریم تلاش های مجموعه‌ی ما مورد رضایت شما باشد.

پیشنهاد میکنم این مقالات هم بخوانید!

ساعت کاری مجموعه : 8 صبح الی 5 بعدظهر

با ما تماس بگیرید : 09913900640