سازه یا پایه پنل خورشیدی تکسا مدل TR-B

شرکت تکسا با افتخار، استراکچر خورشیدی مدل TR-BL را به شما معرفی می‌کند.

این محصول، گزینه‌ای ایده‌آل برای نصب پنل‌های خورشیدی روی سقف‌های سوله و شیروانی است و با ارائه مزایایی مانند قیمت مناسب، سرعت نصب بالا و استحکام بی‌نظیر، انتخابی مطمئن برای سرمایه‌گذاران در حوزه انرژی‌های تجدید‌پذیر به شمار می‌رود.

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل TR-B مناسب برای سقف شیروانی

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل TR-B برای استفاده در انواع پروژه‌های خورشیدی، از جمله:

Texa model TR B solar panel base suitable for gable roof from the front view

استحکام فوق‌العاده این سازه به دلیل اتصال مستقیم استراکچر خورشیدی به اسکلت اصلی سوله است. به این ترتیب، هر پنل توسط 4 یا 6 دستک و هر دستک توسط 2 پیچ سرمته به اسکلت اصلی متصل می‌شود.

وجود مهره کشویی روی سازه، امکان ریگلاژ طولی اتصال کلمپ را به نصاب می‌دهد که این امر، از بروز خطا در حین نصب جلوگیری کرده و علاوه بر سهولت مونتاژ، باعث افزایش سرعت نصب نیز می‌شود.

با توجه به نوع پوشش سقف سوله، این سازه در دو تیپ 20 و 30 سانتیمتری تولید می‌شود.

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل TR-B در دو نوع پوشش گالوانیزه گرم عمقی مطابق استاندارد ASTM A123 و گالوانیزه گرم شرکتی تولید می‌شود که این امر، مقاومت سازه در برابر خوردگی و شرایط جوی نامطلوب را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

تمامی این سازه با ورق فولادی با ضخامت 2 میلی متر تولید میشود.

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل TR-B مناسب برای سقف شیروانی از نمایی دیگر

نحوه اتصال پنل‌ها به سازه با استفاده از کلمپ‌های آلومینیومی تولید شده توسط شرکت تکسا انجام می‌شود که این امر، استحکام و پایداری اتصال را تضمین می‌کند.

پیچ و مهره‌های سازه از نوع یراق خشکه با گرید استحکام 8.8 و پوشش گالوانیزه هستند. همچنین بنا به درخواست مشتری، امکان استفاده از پوشش داکرومات نیز وجود دارد.

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل TR-B مناسب برای سقف شیروانی از نمای بالا

علاوه بر تمامی موارد فوق، با توجه به شرایط کارفرما، سفارشی‌سازی این محصول نیز امکان‌پذیر است.

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل TR-B با قیمتی رقابتی به بازار عرضه می‌شود که این امر، آن را به گزینه‌ای مقرون به صرفه برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند.

طراحی منحصر به فرد این محصول، فرآیند نصب را به طور قابل توجهی تسریع می‌بخشد و در نتیجه، صرفه‌جویی در زمان و هزینه را به دنبال خواهد داشت.

اتصال مستقیم استراکچر به اسکلت اصلی سوله، مقاومت و پایداری فوق‌العاده‌ای را به سازه می‌بخشد و آن را برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف، ایده‌آل می‌کند.

پایه پنل خورشیدی تکسا مدل TR-B مناسب برای سقف شیروانی و اتصال آن به واسه کلمپ آلومینیومی
لوگوی تکس نوشته تکسا

تیم مهندسی تکسا رسام کاسپین

هر آنچه در مقالات تکسا می‌خوانید، حاصل یک عمر کوشش تیمی است، کوششی در جهت درست ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. امیدواریم تلاش های مجموعه‌ی ما مورد رضایت شما باشد.

پیشنهاد میکنم این مقالات هم بخوانید!

ساعت کاری مجموعه : 8 صبح الی 5 بعدظهر

با ما تماس بگیرید : 09913900640