09136971396

نسل اول چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا در تقاطع سلمان شهرستان کاشان با موفقیت نصب شد.

چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا
چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا

محمد مسعود چایچی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرستان کاشان با بیان اینکه چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا برای نخستین بار در کشور درتقاطع سلمان فارسی کاشان نصب شد، اظهار کرد:

ایده و طرح اولیه این چراغ ها و پایه چراغ های جدید به تیمی از جوانان خلاق و مبتکر کاشانی در یکی از شرکت های دانش بنیان و دانشگاهی سپرده شد.

این گروه مهندسی طی چند ماه تلاش مراحل طراحی، تحلیل و محاسبه و ساخت را انجام داده و این نوع پایه چراغهای جدید در تقاطع سلمان نصب شد و  بزودی در سایر تقاطع های شهر نیز نصب خواهد شد.

وی افزود: این پایه چراغ های راهنمایی و رانندگی بسیار شکیل و زیبا بوده و به عنوان یکی از المانهای شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک بسیار چشم نواز است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با اشاره به اینکه چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا دارای رنگ الکترواستاتیک و مقاوم در مقابل گرما و سرما و نوراست، تصریح کرد: این پایه چراغها دارای طراحی مدرن شهری منطبق با سیستم کنترل هوشمند و با قابلیت نصب دوربینهای کنترل ترافیک است.

چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا (1)
چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا (۱)

وی یادآورشد: در ادامه اجرای پروژه مذکور هوشمند سازی تقاطع های هسته مرکزی شهر کاشان نیز انجام خواهد شد که سامانه ای بومی با نامKAST  است که یک اتفاق تازه و بی نظیر در کشور محسوب می شود و دارای مزیت های بسیار خوبی نسبت به سامانه مشابه تولید خارج دارد.

چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا
چراغ های راهنمایی و رانندگی هوشمند تکسا

 

چایچی با بیان اینکه این سیستم بهره مند از IOT (سیستم اینترنت اشیاء) است و برتری های بسیار زیادی نسبت به سایر نمونه های داخلی و خارجی از جمله SKATS استرالیا دارد، تاکید کرد: در این مرحله و در مجموع در ۶ تقاطع شهر کاشان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال این نوع پایه و چراغهای جدید نصب و سیستم هوشمند سازی اجرا می شود.

 [space_box id=”30″ height=””]

[wcproduct_carousel heading=”” heading_icon=”” item_width=”2″ style=”plain_carousel” list_orderby=”date” list_order=”DESC” max_item=”100″ categories=”چراغ-های-راهنمایی-رانندگی” ids=””]
 [space_box id=”30″ height=””]

شرکت مهندسی تکسا، طراح و تولید کننده انواع چراغ های راهنمایی و رانندگی مدرن و سازه های فلزی

برای مشاهده قیمت و نحوه ی فروش چراغ های راهنمایی و رانندگی تکسا با ما تماس بگیرید.

 

[blog_carousel heading=”آخرین نوشته ها” heading_icon=”icon-docs” item_width=”2″ crop=”true” display_excerpts=”true” style=”plain_carousel” list_orderby=”date” list_order=”DESC” max_item=”20″ categories=”” ids=”” limit_chars=””]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *