GV1 vertical single-row solar power plant structure

کد محصول: TEXA-GV1

استراکچر خورشیدی نیروگاهی تک ردیفه عمودی GV1، سازه ­ای با ویژگی‌های استحکام و طول عمر بالا، سهولت نصب و مونتاژ و انعطاف پذیری بالا در خصوص نحوه نصب (شامل کوبش و فونداسیون)، انتخاب مناسبی جهت اجرای نیروگاه های خورشیدی صنعتی با ظرفیت بالا می باشد. شیوه نصب این استراکچر خورشیدی به دو صورت کوبشی (برای زمین های خاکی) و نصب توسط فونداسیون های از پیش ساخته شده (برای زمین های آهکی و سنگلاخی) میباشد.

Description

سازه ­ای با ویژگی‌های استحکام و طول عمر بالا،سهولت نصب و مونتاژ و انعطاف پذیری بالا در خصوص نحوه نصب (شاملکوبش و فونداسیون)، انتخاب مناسبی جهت اجرای نیروگاه های خورشیدی صنعتی با ظرفیت بالا می باشد.شیوه نصب استراکچر خورشیدی نیروگاهی تک ردیفه عمودی GV1 به دو صورت کوبشی (برای زمین های خاکی) و نصب توسط فونداسیون های از پیش ساخته شده (برای زمین های آهکی و سنگلاخی) میباشد.

متریال به کار رفته در این استراکچر، فولاد ساختمانی st37 با پوشش گالوانیزه گرم مطابق استاندارد ASTM-A123 بوده که مقاومت، نسبت به خوردگی سازه را در طولانی مدت تضمین میکند. ریل های به کار رفته در این سازه نیز، ریل های سولار اختصاصی شرکت تکسا با ممان خمشی بالا می باشند که علاوه براستحکام خمشی بالا، امکان نصب یراق در هر نقطه از ریل را به راحتی در اختیار کاربر قرار داده و سهولت و سرعت بالای نصب پنل های خورشیدی نیروگاه را نیز به همراه دارد.ضخامت متریال های به کار رفته در استراکچر خورشیدی نیروگاهی تک ردیفه عمودی GV1، در قسمت ستون ۳ و ۵ میلیمتر و درقسمت ریل ۲ میلیمتر میباشد. استحکام، شیوه نصب، سهولت و سرعت بالای مونتاژ ، مقاومت نسبت به خوردگی در طولانی مدت، مقاومت در مقابلعوامل طبیعی شامل بادهای موسمی و بارش برف و همچنین قیمت مناسب سازه؛از عوامل اصلی انتخاب این سازه به عنوان استراکچر نیروگاه های خورشیدی صنعتی بزرگ می باشند.

Additional information

اسکلت-اصلی

ورق فولادی گرید ST37 با پوشش گالوانیزه گرم

ریل-ها

ورق فولادی گرید ST37 با پوشش گالوانیزه گرم

پوشش-سازه

گالوانیزه گرم

پنل-به-سازه

اتصال توسط کلمپ میانی آلومینیومی

پنل-جانبی

اتصال توسط کلمپ میانی آلومینیومی

ریل-به-سازه

اتصال توسط نگهدارنده فولادی با پوشش گالوانیزه گرم و پیچ های خشکه آبکاری شده

ریل-به-ریل

رابط فولادی با پوشش گالوانیزه گرم

پیچی-سازه

اتصالات پیچی گالوانیزه شده با درجه استحکام 8.8

تنظیم-زاویه

ندارد

کوبش-پایه

دارد

بلوک-های-بتنی

دارد

رایج-در-بازار

ندارد

پل-های-فلزی

دارد

کوپلاژ

دارد